A depeCHe MODE végre elszakad a múlttól, és egy fiatalabb rendezőnek köszönhetően hosszabb idő után ismét egy jó klipet szállított le.
Első látásra akár azt is mondhatnánk, hogy az új depeCHe MODE-klip hozza a szokásos kliséket, a borongós atmoszférával, az esős nagyvárosi háttérrel és az állig begombolt nagykabátban bámuló tagokkal. Pedig a Wrong hideglelős klipje sokkal jobb, mint az utóbbi idők bármelyik Depeche Mode-videója, ami elsősorban annak köszönhető, hogy az együttes végre nem Anton Corbijnt vagy más unalmas régi arcot, hanem egy feltörekvő fiatal rendezőt kért fel direktornak.
Patrick Daughters az utóbbi öt évben rendezett klipet a Yeah Yeah Yeahsnek, az Interpolnak, a Muse-nak és Feistnek is (az utóbbi 1234 című dalához készült videó lett a leghíresebb munkája is), most pedig több mint egyéves szünet után tért vissza a Wronggal. A hátramenetben száguldó autóról eszünkbe juthat a Coldplay és a The Scientist is, de itt nincs hasonló slusszpoén, hiszen csak az autó megy hátrafelé, az idő nem. Az autó sofőrülésére került férfi (a szám szövegének megfelelően) kétségtelenül rossz időben van rossz helyen, és nagyon nem is lennénk a helyében, mert a sorsát nem kerülheti el. Vagyis nincs csodálatos megmenekülés és happy end, de pont egy depeCHe MODE-klipben nem is várná ezt az ember.
Forrás: Quart - Inkei Bence [2009. március 03. 18:24]