depeCHe MODE Fanzine - FREESTATE.hu
 
depeCHe MODE Fanzine - FREESTATE.hu
depeCHe MODE Fanzine - FREESTATE.hu
Hírek | Kiadványok
Hirdetés

A MUTE újra kiadja a depeCHe MODE remasterelt albumait

A MUTE újra kiadja a depeCHe MODE remasterelt albumait

Mivel a depeCHe MODE korábbi SACD/CD+DVD remaster kiadványai szinte mind elfogytak, a MUTE úgy döntött újra kiadja azokat DMCDX katalógus kód alatt. Ugyanis a korábbi SACD/CD hibrideket klasszikus CD-re cserélik a csomagban.

Az albumok március 16-án jelennek meg újra a MUTE kínálatában. A 10 album együttes megvásárlása esetén a teljes ár £99, míg a darabjukért £10.99 kérnek.
 
 
RecordstoreMute




Ajánlott videók
Műtét után folytatás - RTL Klub - Híradó 2001.07.23. I Feel Loved 1994.01.10. In Your Room Dave Gahan - RTL2 - News Rammstein - Stripped Enjoy The Silence - animation video

2009.01.27. 10:25 | Faith | 5980 Olvasás | 32 Hozzászólás | Nyomtatás
 
Lapozás:  1 2 >
32. Hozzászóló: Martyr | Időpont: 2009.03.19. 14:47
Martyr

Áhh ez nagyon jó hír, külön köszi a képeket!  ;)  Vajon itthon lehet már kapni, vagy valami haza oldalról rendelni…

 
31. Hozzászóló: Precious101 [Admin] | Időpont: 2009.03.19. 13:45
Precious101

Ugyanaz apró különbségekkel.
SOFAD 1
SOFAD 2

 
30. Hozzászóló: Fekete Ricsi | Időpont: 2009.03.19. 13:33
Fekete Ricsi

Hát ezt nem tudom. :(

 
29. Hozzászóló: Martyr | Időpont: 2009.03.19. 11:06
Martyr

Köszönöm az előző választ! Jah és még valami, lehet hülye kérdés! De azt lehet tudni, h a csomagolásban mi lesz a különbség az előző SACD+DVD kiadáshoz képest??? Ez most műanyagtokos lesz vagy mint a korábbiak??? Előre is köszi!

 
28. Hozzászóló: Precious101 [Admin] | Időpont: 2009.03.19. 09:01
Precious101

De ez a link már ott van a hírben is ;)

 
27. Hozzászóló: Fekete Ricsi | Időpont: 2009.03.19. 08:55
Fekete Ricsi

Megnyugtattál Faith, köszönöm. Akkor itt van: http://www.recordstore.co.uk/mutebank/productdetail.jsp?productPK=unittest-0HaSzWhU42Veb9vnqN3IEb-13

3.000 HUF / db, az elég rendben van leszállítva nem?

 
26. Hozzászóló: Faith [Admin] | Időpont: 2009.03.19. 08:51
Faith

Legális infót lehet, persze! Linket is.

 
25. Hozzászóló: Precious101 [Admin] | Időpont: 2009.03.19. 08:47
Precious101

Persze, hogy lehet, ez a freestate.hu!  ;)

 
24. Hozzászóló: Fekete Ricsi | Időpont: 2009.03.19. 08:42
Fekete Ricsi

Hello, én csak azt tudom, hogy a kiadó oldalán van a 10 együtt 79.90 fontért. Meg 13.60 font a postaköltség ide, összesen akkor ez úgy 30.000 HUF környékén megáll. Ilyet lehet itt commentelni, vagy nem? Direkt nem írtam, hogy hol lehet venni….

 
23. Hozzászóló: Martyr | Időpont: 2009.03.19. 08:21
Martyr

Tudja valaki, lehet már kapni ezeket az új remastereket nálunk is? Ha igen merre?? :)

 
22. Hozzászóló: Aspasia | Időpont: 2009.01.30. 07:19

Vajon mennyi fogyott el az eredeti remasterekből?

 
21. Hozzászóló: ultraviolator | Időpont: 2009.01.29. 11:05

Fekete Ricsi!
Persze, én is élvezem DTS-ben is az anyagokat :)

Faith!
A DTS nél a freki és adatsűrűség csak lehetséges maximum, ritkán kihasználva a teljes potenciált.

Amúgy szeretem a DTS-t is, mint formátumot, csak azt írtam, nekem az sacd jobban tetszik.

Peace!

Február 20 pecsa Wrong premier!

Még1X bocs az offért!

 
20. Hozzászóló: ultraviolator | Időpont: 2009.01.29. 10:47

Mondom, hogy szívesen látlak majd demóra :)


Offtopik!
Azt nem mondtam, h nem olvastam ezeknek utána, csak azt, h nem nagyon érdekel (mmint a magyarázat).

Gyakorlatilag 4-5 éves korom óta hifizek, 1996 óta rendszeresen járok bemutatókra, (vak)tesztekre, kiállításra, hifi és hi-end show-kra, valamint itthon is megfordult már néhány jobb rosszabb cucc.

Az említett témákban elég sokat olvastam már, pro és kontra.

Amiket írtam, azok saját tapasztalataim, tehát, ha valaki nagyon hozzáértő próbál meggyőzni arról, h nem azt hallottam amit, (van hangmérnök ismerősöm is egy kettő és addig győzködtek a maguk igazáról, amíg meg nem hallották ők is, azt amit én) akkor sem tudom megmásítani az álláspontomat.
Félre ne érts, nem akarlak meggyőzni semmiről, nem érdekel az “igazam van” érzés, de hidd el (vagy győződj meg róla) tudom miről beszélek.

A fent említett álláspontot a számítás technikában jártas, de zene reprodukáló eszközökben járatlanok szokták így megfogalmazni.

Valójában, nagyon leegyszerűsítve a kérdést, az általam leírtaknak a kiolvasás és hibajavítás minőségéhez van köze leginkább.

Sajnos, (vagy szerencsére) nincs most több időm, h bővebben kifejtsem őket, és nem is kenyerem a technikai oldal magyarázata, de minden jelenségre van már minimum elviekben meghatározott ok.

Az meg igaz, h a cd adatai digitálisan vannak rögzítve, de a zene amit hallgatunk minden esetben analóg.

Ha csak és kizárólag az algoritmusok használata határozná meg a cd lejátszók hangját, akkor nem lenne az egyik legfontosabb, legmeghatározóbb alkatrésze egy cd-nek a futóműve…

Ha picit is érdekel a téma, összeszedek pár linket, ahol magyarázatokat és tapasztalatokat olvashatsz a digitális hangrögzítés és visszajátszásról, de gyanítom, csak akkor fog érdekelni, ha már hallottál “óriási” különbségeket az “élményszerű zenehallgatásban”.

Persze az is igaz, h ez sokakat egyáltalán nem érdekel, sőt én is azt mondom, inkább legyen valakinek több ezer számára kedves mp3 felvétele és hallgassa örömmel nap mint nap, minthogy olyan hifistává váljon, aki megszállottan keresi a “legjobb” láncot, miközben a legjobb zeneszerző legjobb művének legjobb karmestere által vezényelt legjobb felvételi minőségű lemezének legjobb 10 másodpercét hallgatja évtizedeken keresztül… szóval érted mire gondolok ;)

Baráti üdvözlet
Laci

 
19. Hozzászóló: Faith [Admin] | Időpont: 2009.01.29. 10:38
Faith

Végülis az egészből csak annyit akartam kihozni, hogy nem a CD lemezen múlik… ;)

 
18. Hozzászóló: Fekete Ricsi | Időpont: 2009.01.29. 10:35
Fekete Ricsi

Kedves “Faith” és “Ultraviolator”.... Csak annyit mondtam a legelején, hogy nagyon élvezhető a DTS… Annyira komolyan lett véve ez a dolog, hogy a kommentek megállnák a helyüket a HiFiPiac valamelyik High-End készülék tesztje után is… Én amúgy “audiofil” rajongó vagyok, de már régóta tudom, hogy mindenki a saját ízlésének és pénztárcájának megefelő cuccon és formátumban fog zenét hallgatni és nincs is értelme azzal “nyektetni” egy iPod-ról zene hallgatót, aki amúgy nagyon is élvezi azt amit hall, azzal, hogy 50.000 ft/méteres mondjuk AudioQuest digi kábel nélkül nem jó a rendszer…. Így van, 1-esek és 0-ák az alapok a mai digitális világban, csak a trükk sok, meg a verseny durva mindez úgy, hogy tudjuk a HighEndben a határ a világűr… és még mi minden van ami befolyásolja a hangzást, a végeredményt. Kinek van otthon ovális szobája bútorok, ablakok nélkül? A CD fagyasztást én is kipróbáltam.. és vajon mennyi ideig maradt az hideg a lejátszóban? Köszönöm szépen a hozzászólásokat. Élvezzétek a zenét inkább! Vagy a csendet.

 
17. Hozzászóló: Faith [Admin] | Időpont: 2009.01.29. 10:35
Faith

Még az előbbihez egy magyar leírás:  wikipedia - cd.

A lényeg az, hogy a PCM sima tómörítetlen, ezért jobb, mint az AC-3 (Dolby Digital) 2.0, ebből lehet még 5.1. Gyakorlatilag egy gyenge mp3 minőségű tömörítés a méretekből ítélve.
PCM - 44 kHz 16bit - CDn - 1411 kbps
PCM - 48/96 kHz 16/20/24bit - DVDn - 1536/6144 kbps
AC3 - 48 kHz 16bit - 448/640 kbps
DTS - 96/192 kHz 24bit - 1509/6144 kbps

DTS-Def

SACD - teljesen más technológia, 1bites delta-sigma moduláció (Direct Stream Digital) 2,824MHz

Viszont mindegyik technológió folyamatosan fejlődik, főleg, hogy itt az új hordozó a BD, szóval ezek a számok mind nőnek.

...de tényleg nagyon offolunk már…

 
16. Hozzászóló: Faith [Admin] | Időpont: 2009.01.29. 10:07
Faith

Hát, amiket itt leírtál az akkora kamu… hogy beájulok. Nem tudom ezeket honnan vetted, de viccnek is rossz.

1. a CD-re sima PCM wav kerül - mindig!
2. mindegy, hogy préseled vagy írod, vagy, hogy mire írod, az 1-es 1-es marad a nulla pedig nulla. különbség csak a tartósságukban van.

Ilyeneket max. olyanok írnak, akik azt hiszik analóg jel van a CDn. A digitális világban vagy másolsz, vagy nem. Az más kérdés, hogy pl. egy GRAB-nél lehet olvasási hiba, de aki ért hozzá tud syncelve grabbelni, és tudja ellenörizni akár a checksumokat is.

Ha ez nem így lenne, akkor mikor lemásolsz egy programot, más színűek lennének a gombok, vagy eltűnne egy-egy betű, stb…  :D Ugyan, vagy lemásolod, vagy nem. 0 és 1. Ez a digitális világ.

A fagyasztás a csúcs!!! Ha lefagyasztod 0-ból 0,2 lesz 1,böl meg 0,8 és szépen fog szólni? Ugyan, ne viccelj. Ne vedd sértésnek, de nézz egy picit utána technikai oldalról, és ne olvass meséket.

A lejátszók között is csak azért van különbség, mert ügyesebb gyártók speckó algoritmusokat találnak ki, amivel a digitális jelet finomabb görbékké alakítják. De a lemez olvasásánál nincs semmi trükk, max. még a karcosabb lemezekhez csinálnak javító algoritmusokat.

 
15. Hozzászóló: ultraviolator | Időpont: 2009.01.29. 09:56

Ja, és a videós szabványokkal nem vagyok képben, de a DTS is valamilyen “tömörítéssel/kódolással kerül fel a lemezre - ha jól tudom - így a pcm is jobb “hangú” elvileg mint a dts, csak az ugye két csatornás (kivéve a Blue ray esetén, de az már tényleg szürke zóna (még) nekem.

 
14. Hozzászóló: ultraviolator | Időpont: 2009.01.29. 09:53

“Viszont csunyán mondva: ?szarból nem lehet várat építeni??

Ez O.K.

Nem akarok itt hosszan voodooról beszélni, de már akkor is “óriási” a különbség, ha a “mezei” stúdió anyagot nem “préseléssel” előállított tömeg cd-re sokszorosítják, hanem mint néhány audiofil kiadó pl. egyszeres sebességgel plextor íróval mondjuk MAM Gold lemezre másolják az anyagot, vagy még “durvább” mikor letölthetővé teszik a Wav sávokat, amelyet pc-ről jó Dac-on keresztül lejátszva a hangmérnökök szerint is “végre ugyanazt halljuk, mint amit a stúdióban”...

Aztán még van olyan is - de ez már csak kiemelkedően jó, általában akusztikus felvételeknél működik - h a gyári lemezt 24 órára bedobjuk a fagyasztóba, majd kivesszük és “jelentősen” javul a hangok plasztikussága és természetessége. (egyszer egy lemezkiadót kérdeztek erről a varázslatról, aki hivatalosan azt nyilatkozta, h tönkre nem megy a cd ettől az eljárástól, tehát aki hisz benne, nyugodtan fagyasszon. A helyszínen lévők közül viszont többen is tanúsították, h ez után a mondat után még hátrafordulva hozzátette, én is csak azokat a lemezeimet fagyasztom, amelyeket hallgatni is szoktam. Persze a hivatalos álláspontot szokták idézni, bizonyítván, h a hifisták/zenehallgatók nem egészen normálisak;) )

Aztán vannak zenész barátaim, akiktől szoktam kapni a stúdióban kiírt cd-ből (40 forintos lemezre), aztán természetesen támogatva őket megveszem “eredetiben” is a lemezüket és még honi könnyűzenei felvételnél is egyértelmű az előnye a “másolt lemeznek”.

Egyszóval, láttam már “karón varjút”, a magyarázat nem nagyon foglalkoztat, csak a végeredmény. (még eszembe jutott, a homeopátiás készítményekről sokáig állították, h egyszerű placebo effektus, majd kiemelkedő hatékonysággal kezdték alkalmazni az állat gyógyászatban. Bár lehet, a meggyógyult állatok mind szamarak és ökrök voltak :D )

Ha gondolod rákérdezhetsz Alannél, (én örülnék) de a hangmérnökök többsége sincs teljesen tisztában minden részlettel…

Üdv,
bocs az offért

 
13. Hozzászóló: Faith [Admin] | Időpont: 2009.01.29. 09:27
Faith

Thanks.

Viszont csunyán mondva: “szarból nem lehet várat építeni…”
Tehát ha a keverés PCM-ben történt, akkor az SACD nem lehet jobb minőségű, mint a DTS. De rákérdezhetek Alannél, hogy tud-e erről a folyamatról - a remasterek esetében - valamit. Viszont, úgy emlékszem a masteringnél már nem vett részt a munkában.

 
Lapozás:  1 2 >
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned, ezt a belépési oldalon megteheted. Amennyiben még nem regisztráltál azt a regisztrációs oldalon tudod elvégezni.


You must be logged to post comments, You can enter on the login page. If You're not registered yet, You can do so on the registration page.
FREESTATE.hu - depeCHe MODE - Koncertek / Concerts
Kapcsolódó hírek
Kategóriák
Hirdetés
FREESTATE.hu ©