depeCHe MODE Fanzine - FREESTATE.hu
 
depeCHe MODE Fanzine - FREESTATE.hu
depeCHe MODE Fanzine - FREESTATE.hu
Videó | Videóklipp / Video clip
Kihagyhatatlan

2009.11.18. Fragile Tension

2009.11.18. Fragile Tension

A Barney Steel és Rob Chandler rendezett videó nem más, mint egy korrekten összerakott multimédiás prezentáció. Az együttes tagjai látszódnak ezúttal, de csak koncertfelvételeket láthatunk, nem a dalt prezentálják. Nem különösebben emlékezetes videó.

 
Töltsd le a Flash lejátszót, hogy megtekinthesd a tartalmat.




Ajánlott videók
Recoil - Allelujah - Videó 2009.05.10. Tel Aviv, Ramat Gan Stadion (Izrael) 1993.02.15. One Caress 2009.11.11. Number One - Német Interjú - 3.rész Suffer Well - The Sim Version 2009.09.22. Perfect - Fringe - Promó


2009.11.18. 13:39 | Faith | 48097 Olvasás | 223 Hozzászólás
 
Lapozás: « Első  <  3 4 5 6 7 >  Utolsó »
143. Hozzászóló: Zsocci | Időpont: 2009.11.20. 01:47

Ja, meg erről a MÁS dologról. Ha abból indulunk ki, hogy valakinek van valamilyen zenei ízlése, akkor nyilván valamikor megérintette valamelyik lemez. Rendben van. De ha utána gyökeresen mást kap ugyanattól az együttestől, hogyan maradhat ugyanúgy rajongó? Hiszen nem felel meg az ízlésének, amit kap. Vagy ez nem számít? A legfontosabb, ami számomra hiányzik a lemezről és a legtöbb DM lemezen még megvolt, a fülbemászó dallam, és a zseniális váltások. A mostani lemezen szinte nincsenek is váltások, a refrént hagyjuk, de valamikor az sincs. :(

 
142. Hozzászóló: Zsocci | Időpont: 2009.11.20. 01:40

Ha maguknak zenélnek, akkor meg mi a fenének adnak ki lemezeket. Egyébként ez a hozzáállás is nagy baj. Úgy néz ki, hogy lenéznek minket. Ott van pl. a nyálas Erasure! Sok mindent el lehet róluk mondani, de az biztos, hogy szeretik a rajongóikat. Nincs rongyrázás, simán oda lehet hozzájuk menni koncert elött, vagy után. Ez az egész DM jelenség valami olyasmi, mint amikor a férj elkezdi verni a feleségét, de a feleség évekig nem hagyja ott, mert azt gondolja, hogy biztosan tévedés, és a férj igazából nem is olyan rossz. Nekem is sokáig tartott magam elött beismerni, hogy ma a DM igen rossz dolgokat csinál. Szerintem sok rajongó magának sem meri bevallani ezt a dolgot. Hangsúlyozom, hogy szerintem.  Hiszen ha így történik, olyan mint amikor hosszú évek után szakítunk valakivel. Rossz érzés és egyfajta üresség van utána. Minden összeomlik, amit eddig építettünk. Nekem is rossz volt beismerni. :(

 
141. Hozzászóló: kocka101 | Időpont: 2009.11.20. 01:26

Univerzumos!  :-)

 
140. Hozzászóló: Freed | Időpont: 2009.11.20. 01:19
Freed

Újra itt! :)
Nekem tetszik,érdekes.De ezt már irtam 4-5 oldallal ezelött.
Amit még hozzá füznék:Sokan emlegetik,hogy ilyen-volt a DM,meg olyan…Elfelejtitek,hogy már lassan 30 éve nyomják…Tele van a pénztárcájuk,voltak a TOPON! De szerintem 93 óta maguknak zenélnek…Amióta Alan elment…A 93-as turné környékén láttam egy interjút Andyvel,amelyben azt mondta:“Nem szabad sokat törödni a rajongókkal,mert a rajongók jönnek-mennek”.Akkor mikor ezt hallottam,fájt nagyon! De igaza van…34 áves vagyok és 3-4 hónapja adtam oda a DM albumaim egy 16 éves szomszéd srácnak,akinek nagyon tetszett az új album(SOTU),de a MUSIC FOR THE MASSES-ra azt mondta,hogy .zar.Igen,izlések és pofonok… :)
Nem csak a klippeken látszik,hogy A három DM tagnál,nincs már az a nagy kedv,hogy a rajongókat elkápráztassák,hanem a maxikon is…Amikor tombolt a Personal Jesus,elsem tudtam volna képzelni,hogy a DM-nek lesz egy olyan tipusú remixe,mint az ITS NO GOOD CLUB69.Azóta már több olyan van…Csak hpgy ellehesen adni! Izlések és pofonok,a DEPECHE MODE akkor is jó,csak tudni kell megemészteni! :)
Kár hogy ennyi kritikát kap egy rajongói oldalon ez a klipp! Mégpedig egy magyarországi rajongói oldalon…Még a DM is elismeri,hogy Magyarországon vannak a legfanatikusabb rajongóik.
Akkor a PEACE legyen Veletek,s ENJOY THE SILENCE ha ez nem tetszik,de BLACK CELEBRATION a következő bulin,mert ott ULTRA jó a MUSIC FOR THE MASSESS!!! a ROUTE 66-en vigyázni nagyon,mert DANGEROUS…
DM 4 EVER

 
139. Hozzászóló: Zsocci | Időpont: 2009.11.20. 01:18

Hát persze, mert a másság önmagában szép! :D Nem azért mondok rosszat, mert más, hanem mert gyenge. Ezt úgy látszik, hogy sokan nem értették meg. Nem tudom értékelni érvként, hogy “az együttes talpon van”, meg “változik”, meg hogy “más”! Ezek önmagukban még nem erények. Lehet létezni úgy, hogy hulladékot adok ki a kezeim közül. Akkor az most jó?

 
138. Hozzászóló: kocka101 | Időpont: 2009.11.20. 01:09

Megnézzem ezt a remek klippet még egyszer       |-|  :D   :-)  ;)

 
137. Hozzászóló: kocka101 | Időpont: 2009.11.20. 01:05

61. Hozzászóló: Digó  igaz

ildi.dm ez így van ahogy megírtad  

 

Zsocci no cement.        ne erőlködj nem megy ez neked változás változás és ez mindenkinek szól . én sem vagyok elvakult és minden jo ,de nem mondok rola rosszat csak az más ,más irányba megy .

 

hát nem is tudom van e még ilyen régi zenekar a 80 as évekböl aki még talpon van ekkora változások árán is. szerintem igen csak leragadtak.
ÖK meg nem mert mindig más és más   még a klippek is  


:-)

 
136. Hozzászóló: Léna | Időpont: 2009.11.20. 00:54
Léna

Mark! Szívemből szólt a hsz.-od! Azért, mert érzed, hogy ez már nem ua., attól még rajongó maradtál! Ezt próbáltam 1 párszor én is leírni, csak nem sikerült ilyen jól megfogalmaznom! Köszönöm :)

 
135. Hozzászóló: Greedy | Időpont: 2009.11.19. 19:32

Faith: minden elismerésem az oldalé és személy szerint neked is.

De szerintem lazíts egy kicsit, és akkor talán egy kicsit pozitívabban és nyitottabban látod a világot és nem döfsz oktalanul mindenkibe egy tőrt, aki veled szembe jön. Olvasd vissza pár nap múlva, amit csak ma ebbe a topicba írtál és rájössz miről beszélek.


Nem akarok vitába kezdeni. Csak baráti és jószándékú jelzést küldtem.

 
134. Hozzászóló: King of Körút | Időpont: 2009.11.19. 18:32

Ja, és Faith, az én utolsó hozzászólásomat tényleg ne vedd kötözködésnek, mert ezt a kis nézeteltérést leszámítva én csak hálás lehetek ennek a pöpec kis oldalnak az üzemeltetéséért! Szóval részemről nincs para;)

 
133. Hozzászóló: King of Körút | Időpont: 2009.11.19. 18:27

Tudom, nem teljesen a témához tartozik, és nem is szeretnék ebből vitát gerjeszteni, de visszaolvasgatva a hozzászólásokat, Faith ezen hozzászólásán kicsit fennakadt a szemem:

“A U2 rossz példa, ugyanolyan popzene, mint Celin Dion. Sok millióan ismerik, hallgatják, de nem RAJONGÓK, nincs igazi rajongó táboruk. Nincs még egy olyan zenekar, akik 30 év után is heti dM klubokat tudhatnak magukévá. Hihetetlen. Annyi a baj, hogy mostanra tényleg mérgezik magukat és folyamatosan törlik a múltjukat. [szerintem]”

Ebből az első két mondat akkora blődség, hogy fáj. Meglehet, hogy a U2 sokakhoz popzeneként jut el, de igenis van igazi rajongótáboruk, méghozzá nem is akármekkora. A sok-sok róluk szóló honlapon a legelső házikoncertjüktől a legújabb koncertek multicamos felvételéig tartó hang- és képgyűjteményt a rajongók szeretete hozta létre, nem a legyek hordták össze. Az ő rajongóik ugyanúgy vitatkoznak a legújabb albumaikról, mint ahogy itt a DM-osok teszik, ugyanúgy fejtegetik a dalszövegeket, a lányok ugyanúgy kibeszélik, ki a legjobb pasi a zenekarból, és ugyanúgy összekapnak azon, hogy valami szar vagy nem szar, amit éppen kiadtak a kezeik közül. Bár nem Mo-n, de külföldön ugyanolyan, ha nem nagyobb kultúrája van a fanságnak, mint mondjuk nálunk a DM esetében. Szóval olyan dolgokról inkább ne tegyünk ex-catedra kijelentéseket, amiről nem tudunk eleget. Nem szemrehányást akartam tenni, csak önmagában kicsit félrevezetőek az effajta hozzászólások.

Valaki említette, hogy ugyanazt nyomják 30 éve. Hát ez se igaz, bár kétségtelen, hogy az utolsó három album kicsit homogénebb hangzás szempontjából, de a hozzáértő fül ott is meghallja a(z igencsak szignifikáns) különbséget. Nekik is minden albumuk teljesen más és más, és egyébként is, egy kívülállónak lehet, hogy a DM zenéje megy teljesen egy kaptafára. Nyilván ez is hülyeség, ugye? Na ugye!

Zárójel bezárva

És béke!

 
132. Hozzászóló: Faith [Admin] | Időpont: 2009.11.19. 18:16
Faith

Soulbrother: Ne haragudj, napi 200-300 emailt kapok (ma kb. 400-at), válaszolok, akinek tudok (rengeteg ember tanúsíthatja),  de ezek után tőlem Te ne várj semmilyen reakciót! Sajnos mindig vannak kötözködők, ezért tűntem el más helyekről is, mert fölösleges konfrontációk alakultak ki. Megjönnek a ?NAGY? rajongók, akiknek minden mindig tetszik, meg mindig mindent értenek, meg ami mögötte van, holott a többség a szöveget sem érti (és itt most nem rád céloztam, habár nem ismerlek). Lassan itt is le fog zárulni valami.

Kram: Szerintem ez igenis Hungarikum, nem egyszer nevettek már rajtunk, magyar fanokon külföldi oldalakon, hogy micsoda viták, harcok mennek, klubok, oldalak, rajongók között. De biztos, csak nekem van kevés dM rajongó ismerősöm.
Igen, “ilyet akartak csinálni”, szerintem meg ez sikerült. Ennyi.

Egyébként egyike voltam annak a kevés embernek, akinek tetszett a HTF és FT videó is, még ha a zenét nem is díjaztam.

Jó éjt!

 
131. Hozzászóló: kram | Időpont: 2009.11.19. 17:45

Mellesleg egy zenélő, zenéhez értő barátom egyszer azt mondta, hogy szerinte a SOTU azért lett olyan, amilyen lett, mert most éppen ilyet akartak csinálni.


...és akinek tetszik, annak tetszik, akinek nem, annak nem. Hajlamos vagyok vele egyetérteni.

 
130. Hozzászóló: Niki | Időpont: 2009.11.19. 17:16

Jaj miért veszekedtek már megint? Úgy bírom, hogy páran elkezdenek káromkodva ócsárolni, ami ugye nem negatív kritika szerintem legalábbis, és akkor azok vesznek össze, akiknek marhára nem kéne. De még véletlenül sem azok, akiknek meg “kellene”. (na mindegy a lényeg, hogy itt senkinek nem kell veszekedni!)

 
129. Hozzászóló: soulbrother | Időpont: 2009.11.19. 17:10

Faith…

Ha a véleményem közhelyes, akkor közhelyes.
De neked semmilyen jogod sincs ezt a szememre hányni. Benne van: a véleményem. Tehát az enyém. És senkit nem sértett, ellentétben a Te hozzászólásoddal.

Milyen jogon mered TE számon kérni rajtam, mi a véleményem? Ha nekem ez a dal pozitív, és az egész DM történet számomra sokat jelent, akkor TE MILYEN JOGON, MILYEN ALAPON akarod ezt akár a legcsekélyebb mértékben is felrőni, vagy “megjegyzést” fűzni hozzá?!?!?!

Ha szerinted a dal és a klip gyenge, akkor szerinted gyenge. De nem szerintem. De én ekkor nem mondanám neked, hogy bakker, közhelyes.
És az, hogy vannak szavak, melyek mára közhelyessé lettek, az nem az én bajom. Az, hogy azokat a szavakat én meg tudom élni, az nekem jó. Ha te nem tudod, akkor lehetsz irigy, de nincs jogod ezen élcelődni, beszólni.

Ha én azt írom ide, hogy “mindenki nyomorult, akinek ez tetszik”, akkor teljes joggal írsz olyat, amilyet, sőt, ki is tilthatsz innen.

A dalok egyes emberekre gyakorolt hatása azokra az egyénekre tartozik, akikre hatnak. Ha az ember viszont ezt minősíti, tehát nem a dalt, hanem az embert, akinek egy dal tetszik….nos….ez az a szint, amibe nem mennék bele.

De egy admin joggal rednelkező ember ilyet ne tegyen.

Bébi gabi dalszövegből nem tudok neked idézni, de nyilván te ezt megteszed helyettünk. Ami a szíved joga, és semmi baj sincs vele.

Azzal fáradozzál inkább, hogy arra az e-mailre válaszolsz, amit kb 1,5 hónapja írtam neked.

Szép estét!

 
128. Hozzászóló: kram | Időpont: 2009.11.19. 17:02

Faith!

Ne haragudj, de szerintem az egymást szapulás és sértődés a világon mindenütt ugyanúgy megy, ahol emberek élnek, mert ez sajnos emberi sajátosság sok minden mással egyetemben. Ugyanúgy teszi ezt magyar, nem magyar. Ami hungarikum, az a magyarságunk szapulása.

...Bocsánat a kitérőért. Tharsis gondolata méltó befejezés.

 
127. Hozzászóló: Tharsis | Időpont: 2009.11.19. 16:37
Tharsis

Faith: nagyon kevés embert ismersz akinek tetszik. Ok. De ez mit bizonyít már megint? Komolyan mintha minden áron bizonyítani kellene, hogy a SOTU rossz. kram jól írta lentebb.

És itt megint bejön a képbe, hogy ezerszer leírjuk egymásnak ugyanazt és megy a dolog szépen körbe-körbe. Te bizonygatod, hogy ez mekkora trágyadomb, én meg az ellenkezőjét. Ez már rég túlment az egyszerű vélemény nyilvánításon. Te is reagálsz, mert nem bírod ki ha valakit rosszat mond pl. a SOFAD korszakra, vagy legalábbis az utóbbi évekhez akár hasonlítani meri. Itt most nem arról van szó, hogy ebben mennyi igazság van, vagy mennyire jogos, hanem arról, hogy a másiknak a véleményét el kellene fogadnunk akkor is ha nem értünk vele egyet. Neked is és nekem is.

 
126. Hozzászóló: Faith [Admin] | Időpont: 2009.11.19. 16:16
Faith

Tharsis: Nagyon kevés embert ismerek, akinek tetszik.
Szerintem meg az megy, hogy mindenki elmondja a véleményét. Eddig jó is volna, aztán egyesek besértődnek és sírnak, hogy mások sírnak. Én ennek nem látom értelmét.

Te leírod miért szereted, én leírom miért nem és kész. Én nem támadlak Téged, Te se engem, és kész. Miért nem lehet így? Nekem meg abból kezd elegem lenni, hogy “ez az oldal”, “itt meg ez megy”, és hasonlók. Az egész világon ez megy, de hungarikum az egymást szapulás és sértődés!

 
125. Hozzászóló: Useless-girl | Időpont: 2009.11.19. 16:06
Useless-girl

nem látom értelmét ennek a “vitának” én sem, de ha jól esik…  ;)

 
124. Hozzászóló: Tharsis | Időpont: 2009.11.19. 15:47
Tharsis

Én meg a SOTU után épp a SOFAD -ot hallgatom, és mind a kettő csodálatos. :) Itt sajnos az megy, hogy minél erősebben dicséri az egyik oldal a SOTU -t és az új lemezeket, a másik oldal annál inkább földbe döngöli azt. Ennek mi értelme van?

 
Lapozás: « Első  <  3 4 5 6 7 >  Utolsó »
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned, ezt a belépési oldalon megteheted. Amennyiben még nem regisztráltál azt a regisztrációs oldalon tudod elvégezni.


You must be logged to post comments, You can enter on the login page. If You're not registered yet, You can do so on the registration page.
FREESTATE.hu - depeCHe MODE - Koncertek / Concerts
TOP Hírek
Hirdetés


www.depechemode.com
www.depechemode.sk
www.depeche.hu
slowblow.uw.hu
101klub.hu
www.dm-party.hu

FREESTATE.hu ©