Szülinapunkra ismét kaptunk egy szolgáltatás kimaradást szolgáltatónkól (2010.03.23 15:01 - 2010.03.24. 11:26). Azonban, úgy tűnik, mostanra helyreállt a rendszer.
A szolgáltató tájékoztatása, 2010. 03. 25.:
“Mint ahogy arról már tájékoztattuk Önt, 2010.03.23 17 óra és 2010.03.24 10 óra 30 perc között szolgáltatásunk a hazai látogatók között nem volt elérhetõ. A kimaradás csak a BIX irányát érintette, azaz csak hazai TCP/IP hálózatokban jelentkezett. A kimaradás oka egy rendellenesen mûködő ügyfél okozta, ami extrém hálózati forgalmat kezdett generálni külső IP címek irányában. A forgalom hatalmas viszont forgalmat generált, ami végül hálózati eszköz rendellenes viselkedéséhez vezetett a tûzfalunk túlmelegedett és leállt. Kollégáink úgy döntöttek hogy egy másik tűzfalat üzemelnek be, és átszervezik a IP routing rendszerünket is, hogy hasonló “támadás” a jövõben globálisan ne veszélyeztesse az összes forgalmat.
Mindazonáltal a 2 hónappal ezelõtti hasonló kimaradás és mostani fényében úgy érezzük, hogy kárpótolni szükséges a felhasználóinkat, ezért a havi elõfizetõinknek a következõ havi szolgáltatási díjból 50%-egyszeri kedvezményt írunk jóvá; az éves elõfizetõink részére elõfizetési idõszakot 15 nappal meghosszabbítjuk.”